Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

woensdag 23 oktober 2013

Dylan Jones - Trauma


Trauma
Trauma by Dylan Jones
My rating: 0 of 5 stars

De politie van Bristol is radeloos. In het gebied is een seriemoordenaar actief, een wrede psychopaat genaamd, De Carpenter.
Er zijn in middels 8 lijken van vrouwen gevonden. Allemaal gruwelijk toegetakeld. ER is eenman die de killer ooit heeft gezien. Thomas Meredith leidt echter een teruggetrokken en eenzaa bestaan. Zijn vriendin Jully werd voor zijn ogen beestachtig vermoord en nu wilt Thomas alleen nog vergeten. De bekende psychologe de Nathalie Vine neemt in overleg met de politie contact met Thomas op. Hij moet het verhaal an Jully vertellen en zijn geheugen terug krijgen. Want anders kan de politie de killer nooit opsporen.
---
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om het boek weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.
---
Boekinformatie:
Uitgeverij: Areopagus
ISBN: 90.5087.203.4
255 pagina's; Paperback



View all my reviews

Geen opmerkingen: