Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zaterdag 9 november 2013

Het jaaroverzicht van 2012


In 2012 ben ik begonnen met mijzelf uit te dagen om boeken te lezen via een challenge. De Goodreads Challenge wel te verstaan.  Je voert voor de Challenge het aantal boeken in dat je het aankomend jaar wilt lezen en probeert dit te halen. Ik moet zeggen dat ik dacht de challenge te laag te hebben gelegd en dat later dacht ik zelf dat het te hoog was. Mijn Challenge bestond uit 30 boeken in 2012 te lezen.
Het feit dat ik elk jaar wel een leesdip heb, maakt het er niet makkelijker op. Maar omdat ik nog best wel veel boeken te lezen heb en veel boeken wil lezen was dit de manier om mezelf uit te dagen. 
En dat is gelukt. De 30 boeken heb ik in 2012 wel degelijk gehaald. Sterker nog ik overtrof mezelf met 3 boeken extra. 
Hieronder vinden jullie de lijst van de boeken die ik heb gelezen:


G01
Baantjer & De Waal   
***
G02
Baantjer & De Waal  
***
G03
Baantjer & De Waal         
****
G04
Toyne, Simon     
****
G05
Child, Lincoln   
****
G06
Koontz, Dean    
****
G07
Preston, Douglas   
****
G08
Morley, Michael      
****
G09
Cooper, Glenn    
*****
G10
Gerritsen, Tess
****
G11
D’Estienne D’orves, Nicolas                     
****
G12
Brown, Dan
****
G13
Cornwell, Patricia   
***
G14
Ludlum, Robert   
***
G15
Adelmund, Martijn J.
***
G16
Galen, Alex van
****
G17
Sheldon, Sidney
***
G18
Allende, Isabel
***½
G19
Toro, Guillermo del/ Hogan, Chuck
****
G20
Cussler, Clive    
****
G21
Adelmund, Martijn J.
***
G22
Allende, Isabel        
****
G23
Adelmund, Martijn J.
***
G24
Adelmund, Martijn J.
***
G25
Adelmund, Martijn J.
***
G26
Adelmund, Martijn J.        
***
G27
Adelmund, Martijn J.
***
G28
Adelmund, Martijn J.
***
G29
Adelmund, Martijn J.
***
G30
Cussler, Clive         
****
G31
Zuiker, Anthony E. 
****
G32
Lucas, Sophie                  
****
G33
Adelmund, Martijn J.
***


Via de titels kunnen jullie doorlinken naar mijn review. Deze is hier geplaatst via Goodreads. Via de titel van het boek in de review wordt je doorgeschakeld naar de site en kan je specifieker lezen waar het boek overgaat en wat de gebruikers van site van het boek vinden. Ik hoop dat jullie deze reviews kunnen gebruiken om te beoordelen of jullie daadwerkelijk het boek willen lezen. 

Ik wens jullie veel leesplezier en tot ziens op deze site of anders op een andere plek waar boeken ons tot elkaar brengen.

Geen opmerkingen: