Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

dinsdag 15 oktober 2013

Julie B: Ik was vijftien... en verslaafd


Ik was vijftien... en verslaafd
Ik was vijftien... en verslaafd by Julie B
My rating: 2 of 5 stars

Julie, een Frans meisje, zoekt troost in de drugswereld. Ze probeert alles en is bereidt om zichzelf te verkopen om in haar verslaving te voorzien. Maar ze betaald een prijs in deze wereld en wilt eruit komen om toch te overleven. Dan ontmoet ze Etiënne. Hij biedt haar de hulp aan die ze zo hard nodig heeft. Julie wilt tegen hem eerlijk zijn en zet, ondanks de angst haar enige vriend te verliezen, haar verhaal van begin tot het eind op op papier.
---
Waardering
Dat dit alles echt gebeurt kan zijn. Geloof ik best, maar wat het verhaal naar beneden haalt is het einde van het verhaal wat ik niet begrijp. Dit maakt dat ik er niet meer dan 2 sterren aan kan geven. Helaas kan ik het verhaal me ook niet meer goed voor de geest halen en kan en wil ik het boek op het moment ook niet nog een keer lezen.
---
Over de auteur is niets te vinden.
---
Uitgeverij: Van Holkema & Warendorf
ISBN: 90.269.4610.4
204 pagina's; Paperback



View all my reviews

Geen opmerkingen: