Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 17 oktober 2013

James Patterson: Kat en muis


Kat en muis
Kat en muis by James Patterson
My rating: 3 of 5 stars

Vele doden worden gebruikt om Alex Cross uit te dagen. Gary Soneji, een seriemoordenaar is vijf jaar eerder is opgepakt door Cross, speelt een spelletje om wraak te kunnen nemen.
Cross probeert ondertussen zijn tegenstander te begrijpen om meer doden te voorkomen. Maar de jacht brengt Cross over de hele wereld. En Cross en Soneji zijn niet de enige spelers in het veld. Wie is Mr. Smith die achter de schermen van alles regelt? En wat heeft Christine Johnson met dit alles te maken?
---
Helaas heb ik hier alleen genoteerd dat ik het boek gemiddeld vond. Het was een van de eerste boeken van Patterson en ik geloof dat ik daarna ook niets meer van hem heb gelezen.
---
Helaas alleen heel veel informatie via Wiki... Dat wil ik niet zomaar overnemen. Daarom alleen deze keer de link naar zijn website.
http://www.jamespatterson.com/
---
Overige boekinformatie
Uitgeverij: A.W. Bruna uitgevers BV
Isbn : 9044929003
379 pagina's; pocket




View all my reviews

Geen opmerkingen: