Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

woensdag 30 oktober 2013

Het jaaroverzicht van 2006

Het jaar 2006 met al zijn boeken is ook op mijn blog terug te vinden.  Het is een klus om alle boeken die je in de afgelopen jaren hebt gelezen op je blog te krijgen, maar het geeft wel voldoening. Vooral als de aantallen zichtbaar zijn. Ga je vooruit of ga je achteruit met lezen.

Het jaar 2006 was een goed jaar om te lezen, maar de andere omstandigheden waren slechter. Ik zat veel thuis, had geen baan en heb een auto-ongeluk gehad. Maar ik heb heel veel rust gehad en ik had mijn boeken nog.

Hieronder vinden jullie de boeken op volgorde zoals ik ze had gelezen. Ik ben door alle tijd een kleine beoordeling gaan schrijven en in ieder geval heb ik alle boeken een aantal sterren gegeven. De lijst bevat links zodat je gelijk door kunt klikken naar mijn review. De reviews zijn opgesteld op Goodreads.
Goodreads is een wereldwijd netwerk waar  lezers en auteurs samen kunnen komen. Lid worden is gratis. Het is geen echt forum, maar een platform om je boekeninteresse te delen in lijsten. Overigens is de Challenge die ik op deze blog heb staan ook daarvandaan afkomstig.  Ik zal in een later bericht hier meer over vertellen.  
Nu maar eerst de lijst van 2006:

G01
Schaeffer, Max Pierre  
***
G02
Deaver, Jeffery  
***
G03
Clarke, Comer  
**
G04
Terlouw, Jan  
***
G05
Vries, Theun de  
****
G06
Schuil, J.B.  
****
G07
B, Julie
**
G08
Wiltse, David  
***
G09
Buck, Pearl S.  
***
G10
Eco, Umberto
*****
G11
Rankin, Ian  
**
G12
Jones, James  
***
G13
Pasternak, Boris  
****
G14
Smith, Martin Cruz  
****
G15
Bakker, Piet  
***
G16
Bakker, Piet  
***
G17
Bakker, Piet  
***
G18
Buck, Pearl S.  
**
G19
Sloan, Susan R.  
***
G20
Schuil, J.B.  
****
G21
Buck, Pearl S.  
****
G22
Bakker, Piet  
*
G23
Krantz, Judith
**
G24
Buck, Pearl S.
**
G25
Berkhof, Aster  
***
G26
Pearson, Ridley  
De slachter (combiboek met John Saul - De steek)
***
G27
Dye, Dale A.  
****
G28
Baantjer, A.C.
***
G29
Patterson, James  
***
G30
Saul, John  
****
G31
Ferguson, Margaretha  
**
G32
 Christie, Agatha    
***
G33
Boersma, Marelle  
****
G34
Nesna, Hans
***
G35
Goeken, Paul  
****
G36
King, Stephen
***
G37
King, Stephen  
****
G38
Higgins, Jack   
****
G39
Douglas, Lloyd C.   
***
G40
Baantjer, A.C.   
***
G41
Reid, P.R.  
****
G42
Bonhoeffer, Emmi   
***
G43
Sulitzer, Paul-Loup
**
G44
Baantjer, A.C.  
***
G45
Brontë, Emily  
***
G46
Baantjer, A.C.  
***
G47
Baantjer, A.C.   
***
G48
Baantjer, A.C.  
***
G49
Baantjer, A.C.  
***
G50
Baantjer, A.C.  
***
G51
Behr, Edward Samuel    
***
G52
Saul, John  
****
G53
Jekkers, Harry/Meinderts, Koos  
*
G54
135633 Ka-Tsetnik  
***
G55
135633 Ka-Tsetnik   
****
G56
Saul, John  
****
G57
Saul, John  
***
G58
Saul, John
***
G59
Saul, John   
****
G60
Saul, John  
****
G61
Poe, Edgar Allan  
***
G62
Baantjer, A.C.   
***
G63
Saul, John
De Steek  (combiboek met Ridley Pearson De slachter)
***

Totaal 62 boeken gelezen. Het aantal sterren is als volg verdeelt:

02 x 1* (waardeloos-niet uitgelezen)
08 x 2* (zonde van mijn tijd-wel uitgelezen)
33 x 3* (goed)
18 x 4* (zeer goed)
01 x 5* ( Subliem)

Ik hoop dat je van mijn lijstje heb genoten en ik zal proberen binnenkort de jaren 2007 - 2012 erop te zetten.
Begin 2014 zal er een overzicht komen van 2013. Maar die is redelijk te volgen via de blog.

Prettige avond.


Geen opmerkingen: