Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

vrijdag 22 augustus 2014

Het jaaroverzicht van 2007

Hallo iedereen,

Ik heb eindelijk mijn jaaroverzicht van 2007 compleet. 
Het kostte even wat tijd omdat de lijsten niet volledig overeen kwamen, maar dat is nu met vergelijken goed gekomen.

In 2007 heb ik de volgende boeken gelezen:

G01
Deaver, Jeffery
****
G02
O’Connell., Carol
****
G03
O’Connell., Carol
****
G04
Preston & Child
****
G05
Preston, Douglas
****
G06
Hoag, Tami
***
G07
Schouten, Martin
***
G08
Hayder, Mo
***
G09
DeMille, Nelson
***
G10
DeMille, Nelson
***
G11
Graziunas, Daina & Starlin, Jim
****
G12
Gerritsen, Tess
****
G13
Gerritsen, Tess
****
G14
Gerritsen, Tess
****
G15
Gerritsen, Tess
****
G16
Noort, Saskia          
***
G17
Galen, Alex van
****
G18
Maarsen, Jacqueline van
***
G19
Maarsen, Jacqueline van
**
G20
Hayder, Mo
****
G21
Patterson, James
****
G22
Boersma, Marelle   
***
G23
Simmons, Dan
***
G24
Diehl, William
***
G25
Parker, T. Jefferson
***
G26
White, Michael
***
G27
Herbert, James
****
G28
Gerritsen, Tess
****
G29
Gerritsen, Tess
***
G30
Gerritsen, Tess
***
G31
Pasternak, Boris
*
G32
Theunis, Ton
***
G33
Boersma, Marelle
****
G34
Goeken, Paul
****

Helaas heb ik nooit echt goed bijgehouden wat ik van een boek vond. Dat is in sommige gevallen wel jammer omdat een goede onderbouwing wel goed zou weer geven waarom ik een boek het aantal sterren heb gegeven.  Maar daar is nu niets meer aan te doen.  Misschien dat ik een boek ooit eens opnieuw lees.
Maar voor nu is het zo even genoeg. Wat we niet kunnen veranderen laten we staan.

Waardering
01 x 1* (waardeloos-niet uitgelezen)
01 x 2* (zonde van mijn tijd-wel uitgelezen)
15 x 3* (goed)
17 x 4* (zeer goed)
02 x 5* (Subliem)

Ik hoop dat jullie hier nog een aantal leuke boeken tussen tegenkomen, maar anders zou ik zeggen... Geef mij eens wat tips en laat mij genieten van de boeken die jullie in 2007 hebben gelezen. Als jullie het nog weten. 

Tot snel. 



Geen opmerkingen: