Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 29 mei 2014

Het jaaroverzicht van 2013

De Goodreads Challenge is in 2012 goed bevallen en ik heb begin 2013 besloten mezelf uit te dagen met een hoger aantal boeken dan in 2012. Het aantal werd dit jaar 40 boeken. Ook dit jaar vocht ik weer met een leesdip en deze duurde een aantal maanden. Misschien had ik mijn challenge te hoog gelegd? Dwong ik mezelf te veel om te lezen? Wilde ik überhaupt te veel van mezelf? Ik wilde zoveel dit jaar.
Maar ook dit jaar haalde ik de challenge en weer gaf het me een voldaan gevoel.
Ik heb van de meeste boeken genoten die ik dit jaar heb gelezen en hieronder zie je de boeken die ik heb gelezen, gesorteerd op leesvolgorde.
Via het alfabet boven in het scherm kom je bij de auteurs via hun achternaam en ook bij mijn reviews die via Goodreads op mijn blog zijn gezet. Ik hoop dat jullie van sommige boeken net zo genieten als dat ik heb gedaan.


G01
Mosse, Kate 
****
G02
Richler, Nancy        
****
G03
Beckett, Simon       
***
G04
Liempt, Ad van
****
G05
Mak, Geert   
****
G06
Beckett, Simon
****
G07
Benson, Bert           
***
G08
Bronkhorst, David  
***
G09
Kooten, Kees van
***
G10
Gilbert, Elizabeth    
****
G11
Kepler, Lars 
****
G12
Kepler, Lars 
****
G13
Russell, Mary Doria           
****
G14
Benson, Bert           
***
G15
Vriens, Jacques     
****
G16
White, Michael        
****
G17
Kerr, Katharine
****
G18
Heuvelt, Thomas Olde
****
G19
White, Michael
***
G20
Dardenne, Sabine
***
G21
Hollander, Loes den          
***
G22
Suzuki, Koji 
***
G23
Hall, Allan    
***
G24
Gerritsen, Tess
***
G25
Debbaut, Bart                     
***
G26
Christie, Agatha
***
G27
Conradi, Peter        
**
G28
Cussler, Clive         
****
G29
Cussler, Clive         
***
G30
McCoy, Sarah         
****
G31
Villiers, Gérard de
**
G32
Dowswell, Paul
****
G33
Toro, Guillermo del/Hogan, Chuck
***
G34
Beattie, Melody
***
G35
Teng Tais     
****
G36
Toro, Guillermo del/Hogan, Chuck
***
G37
Jeffers, Susan        
****
G38
Christie, Agatha
***
G39
Harvey, John R.
***
G40
Zafón, Carlos Ruiz
****
G41
Stone, Adrian          
*****

Ik hoop dat er ook wat voor jullie tussen zit om te lezen. Want dit jaar was een jaar met verschillende genres.

Geniet en heel veel leesplezier voor 2014


Geen opmerkingen: