Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

woensdag 23 oktober 2013

Dylan Jones: Gespleten Brein


Gespleten Brein
Gespleten Brein by Dylan Jones
My rating: 0 of 5 stars

Het leven van Lou Bek, politieman, verandert dramatisch als zijn broer Jake belt. Deze stamelt over een vermoordde vrouw. Als Lou hem een ½ uur later aantreft, zit zijn broer onder het bloed en is niet in staat iets uit te leggen. Tot overmaat van ramp wordt Lou op de zaak gezet met de ambitieuze Susan Mackie. Lou wil de zaak zo snel mogelijk in de doofpot hebben en besluit niets te zeggen. Mackie echter komt er achter dat Lou zich niet voor de zaak inzet en start haar eigen onderzoek. Samen met de broer van de vermoordde vrouw, schuift ze de puzzelstukjes in elkaar. Langzaam wordt duidelijk dat Lou meer weet. Lou is ten einde raad en gaat op zoek naar zijn broer Jake, die sinds die cruciale nacht zelf is verdwenen. De vraag die Lou blijft verscheuren is: 'Is Jake de moordenaar of is hij getuige?'
---
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om het boek weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.
---
Boekinformatie:
Uitgeverij: Areopagus
ISBN: 90.410.0667.2
288 pagina's; Paperback



View all my reviews

Geen opmerkingen: