Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

woensdag 23 oktober 2013

Mark McShane - Het meisje dat niemand kent


Het meisje dat niemand kent
Het meisje dat niemand kent by Mark McShane
My rating: 0 of 5 stars

Ex-rechercheur Norman Pink, blijft geobsedeerd door een treinongeluk dat hij jaren geleden meemaakte. Een nieuw onderzoek brengt meer aan het licht dan de identiteit van een verongelukt meisje waar de naam onbekend van is gebleven. Tot nu.
---
Ik kan het boek niet waarderen. Ik heb het gelezen voordat ik echt sterren gaf aan boeken. Ik kan me herinneren dat ik meeleefde met de rechercheur. De emoties spelen een rol. Het was wel goed geschreven.
Wat ik er echt van vond durf ik nu niet te zeggen. Ik hoop dat ik de tijd ga vinden om het boek nog een keer te lezen.
---
Boekinformatie:
Uitgeverij: Het Spectrum BV
ISBN: 90.274.3679.7
158 pagina's; Pocket



View all my reviews

Geen opmerkingen: