Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

dinsdag 9 juli 2013

Stephen King: Silver bullet


Silver bullet
Silver bullet by Stephen King
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
De angst begon in januari, bij het licht van de volle maan. het 1e slachtoffer was een man die met opengereten keel werd gevonden in de sneeuw. Een maand later werd een vrouw in haar slaapkamer aangevallen. Dan begint het ongelofelijke. Iedere keer als het volle maan is, vallen er nieuwe slachtoffers. Niemand weet wie de volgnede zal zijn. maar een ding is zeker. Als het volle maan wordt, heerst er een panische angst in het plaatsje genaamd: Tarker's Mills. Bij het huilen van de wind hoor je een angstaanjagend gegrom en overal zie je de sporen van een gruwelijk monster.

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om het boek weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Boekinformatie:
Uitgeverij: Luitingh-Sijthoff
ISBN: 90.245.1666.8
128 pagina's; Pocket



View all my reviews

Geen opmerkingen: