Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

dinsdag 9 juli 2013

Stephen King: Salem Lot


'Salem's Lot
'Salem's Lot by Stephen King
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
Ben Mears was pas zeven jaar toen hij zijn geboortestadje 'Salem's Lot' verliet. Nu, vijfentwintig jaar later, is hij terug gekomen om de waarheid bloot te leggen. De waarheid over de geheimzinnige verdwijningen, de spookverhalen en de geestesverschijningen.
Maar niemand wist dat er ook een vreemdeling was gekomen, iemand die een geheim met zich droeg dat zo oud was als de wereld. Zij die hij aanraakte zouden sterven, met al degenen die zij liefhebben. Alles zou voor altijd veranderen. Voor Susan, die niet beschermd kon worden door haar liefde voor Ben. Voor Vader Callahan, de priester die zijn geloof aan een laatste proef onderwierp. En voor Mark, een kleine jongen die zijn fantasiewereld werkelijkheid ziet worden. Toch blijkt juist hij het beste in stat de huiveringwekkende nachtmerrie van 'Salem's Lot' het hoofd te bieden.

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om het boek weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Boekinformatie:
Uitgeverij: NAL Pinguin Inc. New York
ISBN: 0.451.15065.1
428 pagina's; Pocket
Engelstalig



View all my reviews

Geen opmerkingen: