Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zondag 23 maart 2014

Anthony E. Zuiker: Level 26


Level 26
Level 26 by Anthony E. Zuiker
My rating: 4 of 5 stars

DUTCH:

Wat een boek. Zo goed geschreven dat ik soms rillingen over mijn rug voelde gaan.
De manier van lezen en achter de pc om filmpjes etc te zien is een aparte manier. Ik heb persoonlijk tussendoor de filmpjes niet gezien. Ik vond het niet zo leuk om het zo te doen, omdat ik door wilde lezen.
Een moordenaar van een hogere categorie dan de categorieën die zijn ingesteld heeft het gemunt op Steve Dark. Hij is zijn muse om ervoor te zorgen dat Steve doorgaat. Ooit heeft Dark de moordenaar, genaamd Sqweegel, bijna te pakken. Echter de moordenaar was te snel en moordde verder waaronder de familie van Dark. Dark trok zich terug, maar wordt nu toch weer betrokken bij de zaak. Ongewild, maar wel om te overleven.

Het boek heeft een open einde en ik wil graag de volgende twee boeken lezen. Het maakt me nieuwsgierig.
---
De volgende gegevens zijn er van Zuiker bekend. Geboren in 19668 te Blue Island Illinois. Hij was schrijver en producent van CSI: Crime Scene Investigation, CSI: Miami en CSI: NY.
Meer informatie is mogelijk te vinden op:
http://www.imdb.com/name/nm0958499/
https://www.goodreads.com/author/show/2946228.Anthony_E_Zuiker

(G2012/31)

View all my reviews

Geen opmerkingen: