Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zaterdag 15 maart 2014

Martin Langfield: Duister ultimatum


Duister ultimatum
Duister ultimatum by Martin Langfield
My rating: 3 of 5 stars

Robert Reckliss krijgt een voorwerp in zijn handen, die de rest van zijn leven verandert. In 7 dagen moet Reckliss een pad doorlopen om aan het eind zijn beste vriend Adam Hall te redden.
Het pad is zwaar en vraagt opoffering, maar Reckliss beseft dat uiteindelijk het belangrijkste wat hij redt de wereld is.
---
Het boek is op veel plekken ontzettend saai en langdradig. Dat het boek 3 sterren van mij krijgt, komt door bepaalde passages die meer aantrekken en waar de spanning enorm was. De juist door deze passages komt er leven in het verhaal. Als dit door het hele verhaal was getrokken had het boek nog meer sterren gekregen.
Ook de visuele beschrijvingen maken het voor het boek toch ook wat goed. Maar mocht ik andere boeken van deze auteur tegenkomen zou ik me heel goed afvragen of ik nog wel een boek zou willen lezen.
---
©2007 Martin Langfield,
Originele titel: The Malice Box
©2008 Luitingh~Sijthoff BV. Amsterdam
vertaling: Michiel van Steen
Omslagontwerp: Groovej Ways
Omslagillustratie: Larry Rostant
ISBN: 978.90.245.2227.9
Paperback

(G2009/38)

View all my reviews

Geen opmerkingen: