Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 29 mei 2014

2014 tussenbericht

Goedendag iedereen die dit leest,

Ik heb mijn challenge nog niet klaar hoor dus wees gerust, maar ik wil jullie er op wijzen dat mocht je willen weten hoe het staat met mijn challenge, jullie dit kunnen volgen boven in mijn blog.
Daar heb ik mijn challenge staan.

Maar voor de duidelijkheid:
Mijn challenge dit jaar:  50 boeken
De genre: niets specifieks. Ik lees wat ik op dat moment leuk vind om te lezen en wat er op mijn pad komt.
Zo heb ik (tipje van de sluier) De vliegeraar gelezen, maar ook De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine respectievelijk een roman en een Young Adult boek. Dus dit jaar niet specifiek thrillers, maar veel meer.

Zullen er dingen veranderen? Ik zal het niet zo snel weten.

Mijn reviews volgen niet snel meer op elkaar. Ik probeer een boek per week uit te lezen, maar zal niet gelijk een review op Goodreads of ergens schrijven. Hiervoor is te weinig tijd.
Misschien en daar denk ik al een tijdje over zal heel langzaam de taal wijzigen naar Engels. Goodreads is een Amerikaanse communitysite voor en door lezers. Dus het zou niet meer dan logisch zijn als mijn reviews in het Engels zouden verschijnen. Echter zorgt het er voor mij voor dat ik wat meer Engels moet gaan lezen om het weer te gaan beheersen. Dus we zullen moeten afwachten. Mijn verwachting? Niet dit jaar...

In Nederland is er sinds vandaag 29 mei 2014 Hebban. Een community voor en door lezers uit het Nederlandse taalgebied. Een mooi initiatief. Crimezone is hieraan toegevoegd en ik hoop dat ze groot zullen worden, want eerlijk is eerlijk. Crimezone is wel de eerste site die me terugbracht naar mijn geliefde hobby en waar je overigens heel veel informatie over nieuwe boeken uit kon halen. Dus mocht je dit lezen, kijk ook even op Hebban.nl

Ik zou zeggen geniet van het lezen en kom af en toe weer eens langs, want reviews van de boeken gelezen in de voorgaande jaren worden nog steeds bijgewerkt.

Tot snel en veel leesplezier in de komende 7 maanden van 2014

Overigens is het vanaf morgen weer De maand van het spannende boek. Dit jaar krijg je bij een minimale besteding van €12,50 het boek Incendio van Tess Gerritsen*.
* Alleen bij deelnemende boekwinkels en alleen bij boeken die voor de vaste boekenprijs worden verkocht. Het geschenk is ook als e-book en luisterboek verkrijgbaar 

Meer informatie over  De maand van het spannende boek is te vinden op de site.

Geen opmerkingen: