Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

maandag 10 september 2018

Review: Graviton

Graviton Graviton by Marja West
My rating: 5 of 5 stars

Een verhaal over de mogelijke gevolgen van Cern als er toch iets verkeerd gaat.
De hoofdrolspelers zijn de bewoners van een klein dorpje. Hun geschiedenis en hun leven wordt vertelt. Maar wat vooral gebeurt is hun begrip van realiteit die verandert. Want door, voor hun onbekende, gebeurtenissen bij Cern gebeuren er rare dingen in het dorp en de bossen eromheen.

======== Het boek krijgt 5 sterren ========
Het verhaal is fantastisch. Het zit tussen een thriller en Sci-Fi en het is geweldig. Het verhaal klinkt goed geschreven (ik heb luisterboek gehoord), het zit goed in elkaar en de personages zijn realistisch. Daarnaast beschrijft West de omgeving en het voelt alsof je zelf in het verhaal rondloopt. Misschien komt het ook door de verteller, maar de auteur is degene die alles creƫert waardoor je iets kan beleven. Voor mij is het een van de weinige verhalen die me de laatste tijd hebben meegetrokken in het verhaal.
Of het nu echt kan gebeuren of niet. Alleen het verhaal al is gewoon fijn om te lezen/luisteren.
Daarom 5 sterren.

Note: Normaal val ik wel in slaap tijdens mijn reistijd van en naar werk, maar tijdens dit verhaal bleef ik wakker en leefde ik mee. En dat is zeer prettig om het weer te voelen.

View all my reviews

Geen opmerkingen: