Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 6 december 2018

Review: Storytel Horror-noveller

Storytel Horror-noveller Storytel Horror-noveller by Lotte Petri, Marcin Mortka, Lars Ahn, Rushikesh Gupte, Kin Cole, Barend de Voogd, Marko Hautale
My rating: 4 of 5 stars

8 verhalen die aardig in de horror zitten.
1. Ada zegt
2. Welcome to Amsterdam
3. Tussen de muren
4. SaunaRequiem
5. De zwarte mercedes
6. Paula
7. Levende doden
8. De vloek van de Farao's

Ben je alleen of zijn er toch anderen aanwezig? Bestaan Farao's of zijn het anderen die met je gedachten spelen? Ben je sterker dan de doden?

Ik heb genoten en soms moest ik zelf even om me heen kijken. Metro's, donkere plekken. Even slikken en beseffen dat de verhalen niet echt zijn. Of....
Al met al zijn het mooie verhalen om even weg te dromen en niets meer te doen.
Het is een luisterboek van Storytel originals. Over de schrijfstijl kan ik weinig zeggen, alleen dat het prettig was. De voorleester is een ander verhaal. Soms was de stem van Jantine van den Bosch prettig en paste het bij het verhaal, maar bij andere verhalen had ik liever een zware mannenstem gehoord die wat meer angst zou kunnen brengen. Maar ze brengt de verhalen niet slecht maakt door het te vertellen.

View all my reviews

Geen opmerkingen: