Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

vrijdag 2 augustus 2013

Bart Debbaut: De Facebookmoorden


De Facebookmoorden
De Facebookmoorden by Bart Debbaut
My rating: 3 of 5 stars

Hans Devriendt is een man met een vrouw en twee kinderen. Op een dag slaan bij hem de stoppen door en begint hij te moorden. Zijn daden zet hij op facebook. De Leuvense politie staat machteloos omdat het lijkt alsof de moorden willekeurig zijn. Als blijkt dat er wel een verband is tussen de moorden gaat het achterhalen van de dader snel.

Het boek heeft mij niet in zijn ban gehouden. Ik was blij toen ik het boek uit had. De schrijfstijl is geen probleem, maar het verhaal was te makkelijk en niet echt een uitdaging. Al snel was het voor mij duidelijk dat het verleden iets te maken had met de moorden. De opzet is apart. Het op facebook zetten van de moorden was leuk bedacht. Op het eind waarbij het onderzoek meer vaart kreeg begon het voor mij wat leuker te worden en wilde ik het verhaal uit lezen. Dit zorgde ervoor dat het boek toch nog een magere drie sterren kreeg.

Boekinformatie:
Uitgeverij Manteau
Omslagontwerp: WIl Immink
Omslagfoto: ©Andy & Michelle Kerry/Trevillion Images
Vormgeving binnenwerk: Ready2print

ISBN: 978.90.223.2545.2
221 pagina's; paperback

(G2013/25)

View all my reviews

Geen opmerkingen: