Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zondag 27 juli 2014

Paul Goeken: Camouflage


Camouflage
Camouflage by Paul Goeken
My rating: 2 of 5 stars

Het boek zet je aan het denken, maar toch boeide het me niet.
Ik heb bijna een jaar over het boek gedaan om dan te beseffen dat ik het al een keer heb gelezen.
Goeken laat wel goed zien wat mensen doen als ze worden bedreigd. Het verhaal zelf vind ik persoonlijk wat minder. Daarom 2 sterren.

Dit boek raad ik niet zo snel aan, maar andere boeken raad ik zeker aan.
Paul Goeken is er zelf niet meer, maar dat neemt niet weg dat hij een schat van verhalen heeft achtergelaten.
Onder zijn eigen naam, maar ook onder de naam Suzanne Vermeer (boeken voor 2012). Advies is om wel iets te lezen om kennis met hem te maken.
---
Uitgeverij: Zwarte Beertje Pockets
ISBN: 978.90.4611.151.2
301 pg's; pocket

(G2008/17)

View all my reviews

Geen opmerkingen: