Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 7 mei 2009

Aanvullingen en veranderingen

Eerder heb ik al aangegeven dat ik via het 5 sterren systeem de boeken beoordeel.
Het sterren systeem bestaat uit het volgende:

= Subliem




= uitstekend




= goed



 = Kan beter




= slecht/waardeloos; zonde van mijn tijd




Maar omdat ik nu mijn beoordelingen via Goodreads op de site zet. Zal het niet meer via het bovenstaande staan. De beoordeling staan nu gemarkeerd als "My rating: 5 of 5 stars". Dit houdt niet in dat de beoordelingen anders zijn. Voor mij is de beoordeling zoals die boven staat beschreven voldoende. Hoop dat jullie deze verandering kunnen waarderen

Daarnaast zal ik proberen meer duidelijkheid te verschaffen met de labels. Ik zag zelf dat het heel onoverzichtelijk werd op dit moment. Dus hier en daar heb ik al veranderingen aangebracht. De boeken staan nu in ieder geval aangegeven als wanneer ik het boek heb gelezen. Dat is al iets. Zelf loop ik te twijfelen of ik moet aangeven wat voor soort boek het is. De kwalificties zijn te tegenwoordig zo groot.
Mogelijk kijk ik naar de basis en houd ik me daar aan. Maar daar breng ik jullie nog van op de hoogte in een ander bericht.

Veranderingen zijn er om uitgevoerd te worden. Maar het moet jullie niet tot last zijn.
Maar regelmatig hoop ik het nu wel bij te houden.

Geen opmerkingen: